luni, 12 ianuarie 2015

Nimic nu e întâmplător

Am învățat că toate lucrurile se întâmplă cu un scop, deși nu ne e dat nouă, oamenilor, să aflăm acel scop decât după ce misiunea e dusă la îndeplinire. Abia după ce treci printr-o situație, și analizezi cu de-amănuntul totul, abia atunci poți spune: e mai bine că s-a întâmplat așa, sau că n-am avut parte de ce ne-am dorit la un moment dat. Căci, da, cu toții ne dorim lucruri, iar dacă o parte din ele devin realitate, cealaltă parte se întâmplă să nu devină. Și ne supărăm... Facem din asta o tragedie. Dar Dumnezeu știe cel mai bine cum și de ce așează lucrurile într-un fel sau altul.
În aceeași ordine de idei, am citit mai devreme o postare cu titlul: „Un lucru persistă în viața noastră atâta timp cât are să ne învețe ceva“. Foarte adevărat. Și decât să vă lamentațo că nu vă simțiți confortabil într-o anumită postură/situație, mai bine meditați, trageți adânc aer în piept și întrebați-vă: Ce am de învățat din toate astea? Cu cât veți afla mai repede răspunsul și veți învăța lecția, cu atât veți putea evolua mai repede spre nivelul următor. Ce puțin din punct de vedere spiritual.

Așadar:
Inspirați!
Expirați!
Meditați!
Învățați!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu