duminică, 25 ianuarie 2015

Un nou inceput (Dupa constientizare, poti trece la nivelul urmator)

In viata fiecaruia dintre noi vine o vreme in care ne gandim la schimbari. Fie ca ne-am plictisit de ceea ce faceam pana acum, ca nu ne mai aduce aceleasi satisfactii ca in trecut sau... pur si simplu ca dorim ceva mai mult, schimbarile sunt binevenite. Dorinta exista, insa se intampla adesea sa apara teama, care este perfect justificata.

Fie ca e vorba de schimbari in viata personala, dar si la serviciu, tot e justificata. Caci si daca schimb jobul, spre exemplu, cu un altul din acelasi domeniu, tot voi da peste alti oameni, peste un business nou pentru mine, cu bucataria lui orientala sau mediteraneana, care poate imi va placea sau... poate nu. De aceea teama de nou. Dar am ajuns la parerea ca nicio schimbare nu apare in vietile noastre decat atunci cand suntem pregatiti. Eu cred (am invatat foarte bine lectia asta in ultimii ani) ca Dumnezeu nu ne lasa sa plecam dintr-un loc, dintr-o situatie, decat atunci cand considera El ca am invatat o lectie, si ca sa si constientizam ca am invatat-o. 
CE am invatat in ultimii ani? ...
... Ca nimic nu este intamplator.
... Ca fiecare persoana intra in viata noastra cu un rost. Iar daca nu am vazut acel rost imediat, fie il vom constientiza mai tarziu, fie ne vom intersecta din nou cu persoana (sau ea nu iese din vietile noastre) pana nu duce la implinire ce are de facut. Si de multe ori poate nu e ceva care sa-i faca placere sau ceva ce poate constientiza, ci e vorba de o chestie despre care am auzit cu totii si care se numeste simplu... destin. Daca nu ma credeti... luati orice exemplu din viata voastra, oricat de absurd vi s-ar parea, si incercati sa va dati seama : CE am invatat de la X?
... Ca situatiile „disperate“ in care ni se pare ca suntem prinsi adeseori nu sunt chiar atat de disperate. Iar daca nu va iese din cap ideea asta, incercati sa priviti dintr-un alt unghi. Veti vedea ca nu e totul chiar atat de negru, si ceva bun se gaseste in toate. Deci, cautati chestiile pozitive!
... Degeaba iti doresti mai mult, pana nu te hotarasti sa iesi din starea de comoditate, nu vei obtine nimic in plus. In viata trebuie sa oferi intotdeauna ceva la schimb.
... Putin din putinul tau poate insemna enorm pentru cel care nu are. Si sunt multi care nu au nici dupa ce bea apa.
... Niciodata nu esti singur. Degeaba cauti talismane, iconite sau alte obiecte norocoase. E suficient sa privesti in interiorul tau si vei afla ca Dumnezeu te insoteste pas cu pas.
... Exista oameni buni si oameni rai, oameni neajutorati sau bazati. Incearca sa ti-i apropii pe cei buni, dar nu le intoarce spatele nici celorlalti. O vorba buna pastrata pentru fiecare e ca ajutarea albinei sau furnicii din povestile cu Harap Alb. Niciodata nu stii de unde se intoarce binele. Si, totusi, nu e bine sa te ghidezi in totalitate nici dupa dictonul acesta. Cel mai bine e sa fii linistit si impacat cu tine...
... Gandeste de 2 ori, de 20 de ori si chiar mai bine inainte de a spune ceva.
... E bine sa spui adevarul verde in fata. Si, totusi, sunt cazuri unde mai degraba e indicat sa fii dipomat.
... Orice boala, cat de grava, trece cu credinta, meditatie, respiratie si, pe alocuri, terapii de constientizare.
Am invatat foarte multe lucruri, pentru care sunt recunoscatoare. Si, oricat de familiara as fi cu situatia de acum, simt ca a venit vremea sa invat si altceva. DECI, a sosit vremea schimbarii, a noii constientizari!
Sa fie intr-un ceas bun!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu