luni, 7 martie 2016

Doctor Valentina Uscatescu :

"Tu n-ai decat 4 pagini cu analize, am paciente cu 6-8 pagini. Ai rabdare sa vedem rezultatele la ce recoltam acum si mai vorbim dupa aceea, ce te grabesti?!"

Pana sa ajung la Fundeni, sa o cunosc personal, am citit mult despre doctor Uscatescu si mi-a fost recomandata si de cateva amice. Foarte apreciata pentru daruirea cu care lucreaza, dar si pentru exigenta de care da dovada. Iar astazi am simtit-o pe pielea mea.
Coordonator al laboratorului de hemostaza si fibrinoliza din cadrul Institutului Clinic Fundeni, doctor Uscatescu are mai multe maini drepte :) asa cum veti putea vedea si de pe site.
Cea care mi-a parcurs dosarul, in liniste si cu multa rabdare, a fost asistenta Taru Viorica.

Dupa ce mi-a adresat mai multe intrebari, a mers sa-i faca rezumatul doctorei Uscatescu, care a intrat in cabinet val-vartej si a inceput sa insire verzi si uscate despre medicul care mi-a recomandat analizele.
Pe moment, recunosc ca nu mi-am dat seama daca il critica pe el ca a bifat casutele minutios, daca are ceva cu mine - ca nu stau linistita acasa sa-mi vad de alte treburi sau daca pur si simplu are o zi proasta. A inceput un monolog rapid despre: "de ce ti-o fi dat si analiza asta, si cealalta?! Poate a fost (doctorul) recent la vreun congres si incearca sa schimbe abordarea, ca vad ca la toate (pacientele) va da la fel... Si, oricum, X si Y analize nu sunt relevante, fiindca in caz de reusita oricum vei face tratament, preventiv..."

Nu am retinut chiar tot ce mi-a insirat, dar cu siguranta un lucru mi-a ramas foarte clar in minte: sunt norocoasa ca am ajuns pe mainile ei, indiferent ca am sau nu ceva. In Romania e nevoie de astfel de medici, care sa interactioneze frecvent cu colegi din alte specializari, care sa fie la current cu ultimele noutati nu doar din specializarea lor, ci si din cele ale colegilor cu care se intersecteaza, pentru a da intotdeauna tratament pe masura.
E nevoie de oameni care sa isi faca treaba bine si la care pacientii sa se duca nu cu teama ca vor fi repeziti, ci mai degraba cu incredere ca nu pleaca de acolo nelamuriti sau nerezolvati. Caci, sincer acum, de cate ori nu ati parasit cabinetul unui medic neimpacati, cu impresia ca parca ceva lipseste totusi?!
Doctor Uscatescu mi-a dat incredere ca sunt pe maini bune. Iar timpul va decide daca este asa sau nu.
Daca vreti sa ii faceti o vizita, o gasiti dimineata devreme la Fundeni. Nu uitati de trimiterea de la medical de familie, cardul de sanatate si adeverinta de asigurat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu