luni, 17 iulie 2017

Pericol la locul de joaca?

Intr-o zi iesi cu familia la restaurant, iti lasi singurul copil la un loc de joaca special amenajat, in grija supraveghetorilor, si stai linistit de vorba cu cei din jur, ca atatea mii de oameni care fac asta zilnic. Se spune ca nu aduce anul ce aduce ceasul. Si e atat de adevarat. Intr-un moment, ramai fara copil, fara vise, fara tot ce aveai mai scump pe lume. Simti ca viata ti se scurge printre degete fara niciun motiv, fara nicio explicatie, fara nimic. Totul pare fara noima. E absurd si greu de digerat... prea greu pentru mine, care scriu, dar pentru tine, care fara nici cea mai mica atentionare din partea sortii ai ramas, dintr-o data, fara fiinta cea mai iubita din viata ta. Suflarea ei calda, zambetul inocent de copil cu care te trezeai in fiecare dimineata s-au stins in neant, trupul i s-a racit, buzele i s-au invinetit si ai ramas cu mainile goale. Mi te imaginez umbland cu mainile tremurande printre hainutele ei din dulap. O strigi sa o imbraci, iti doresti sa iti raspunda pentru a nu stiu cata oara ca nu rochita aceea o vrea, ci pe cealalta, cu nu stiu ce desene. Iti amintesti cum te enervai dimineata, cand facea asa, si te infurii pe tine ca nu i-ai acordat mai mult timp...
Te invinovatesti ca nu i-ai luat tot ce isi dorea, ca nu ai fost acolo pentru ea mai des, ca nu i-ai spus de suficient de multe ori cat de mult o iubesti, ca ai stat peste program la serviciu chiar si atunci cand te-a rugat sa vii mai devreme... gandurile iti zboara de la unul la altul, iti simti sufletul zdrobit, coplesit de durere si regrete. Viata ta s-a terminat aici, nu mai ai putere sa lupti si nici motiv pentru care sa o faci... tot ce conta s-a dus si sensul vietii ti se pare de acum incolo inutil. Nu am cuvinte de consolare. Imi doresc sa spun ceva, dar mi-e sa nu te ranesc mai tare. Si-asa iti pui probabil mii de intrebari si incerci sa cauti o cauza, un vinovat, ceva care sa te faca sa te simti mai bine.
Si, ca si cand nu ar fi de ajuns durerea provocata de soarta, mai trebuie sa faci fata si jocurilor unui sistem bolnavicios, care te pune pe drumuri zile in sir si nu te lasa sa iti plangi copila in voie.
 
Prin clasele primare imi amintesc ca vroiam sa ma fac judecator. Am descoperit apoi un personaj interesant la televizor si, ca orice fetita de varsta aceea, credeam ca e cool sa prezinti stirile. A mai trecut o vreme si mi-am schimbat din nou optiunea in ceea ce priveste cariera. Dar pe plan personal lucrurile au fost clare de la inceput: un sot iubitor si o casa plina cu copii si nepoti. M-am bucurat pentru fiecare etapa din viata si am fost recunoscatoare Divinitatii pentru tot ce mi-a dat. Sunt insa momente in care clachezi, in care realizezi ca viata e intr-adevar precum un fir de ata, iar soarta e nedreapta si te loveste acolo unde te doare mai tare: copiii. Nu am sa inteleg niciodata DE CE Dumnezeu permite unele nenorociri... Multi veti spune ca nu e in regula ce spun, dar ce sa fac daca asta simt?! Cand faci o dezvaluire de acest gen unui preot, desigur ca te trimite la Biblie, sa cercetezi cazul orbului din nastere si multe altele. Dar eu nu zic ca nu am credinta. Din contra, CRED in Dumnezeu, dar nu reusesc sa inteleg modul in care actioneaza  /permite sa se intample unele lucruri uneori. Iar astazi, cand am auzit cum cineva a ramas fara fetita de 7 ani, care era perfect sanatoasa, gandul mi-a zburat din nou la intrebarea de mai sus.
Dar... poate imi scapa mie ceva din povestea prezentata.
 
Sumar:
Decesul tragic al copilei de 7 ani s-a petrecut sambata seara (15 iulie), in incinta unui loc de joaca al unui restaurant din Ploiesti. Potrivit apropiatilor, ceilalti copii le-au spus parintilor ca micuta nu se simte bine. Copila a fost gasita inconstienta, sub o canapea. La fata locului a sosit imediat un echipaj SMURD, insa in ciuda resuscitarilor efectuate, copila nu a mai putut fi salvata.
Apropiatii sustin ca o alta fetita prezenta la locul de joaca i-a aratat mamei palma arsa de un calorifer si a intrebat-o daca v-a muri precum aceasta. Ancheta este in derulare, iar necropsia va arata maine motivul real al mortii.
Update 18 iulie: 
In urma autopsiei efectuate de echipa de medici legisti a rezultat ca fetita acumulase apa la plamani , cel mai probabil in urma contractarii unui virus care nu da niciun fel de simptome. Cauza exacta, oficiala, a mortii, ramane a fi comunicata ulterior.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu